søndag 9. mars 2008

Sjefen over alle sjefer

Nå skjer det ting jeg bare må prøve å få en oversikt over. Derfor denne tekst.
Jeg har (hadde) en sjef, som har en sjef som har en sjef som er sjef for alle.

1 Alles sjef
2 Manges sjef
3 Noens sjef
(Disse jobber i samme hus, sammen med flere.)
4 Få sin sjef (meg)
(Jeg jobber fysisk langt borte fra deres hus)
5 Bitte litt sjef
6 vanlig folk :)

Ha ha... det ble jo herlig :) Men sånn er det faktisk. Nå skal dere høre. 2 og 3 ble forelsket i hverandre. Først var det hemmelig, men så måtte det jo ut, de samarbeidet nært på jobb så det ble jo litt synlig etterhvert. For oss som er på nivå 4 (det er 5 av oss) ble dette vanskelig. For om nr 3 ikke gjorde jobben sin skikkelig var det vanskelig for oss og gå til 2 for 2 var jo kjæreste med 3! Da bestemte 1 at 3 skulle flyttes fysisk, men ha samme jobb, og 3 skulle jobbe med 1 som sjef. Joda teorien høres under tvil grei ut, men det fungerte utrolig dårlig.

Så en dag.. et år etter de oppdaget hverandre ca. ble det slutt!! Ojj det hadde ikke sjef 1 sett for seg tror jeg, får nå ble det plutselig umulig og ha 2 og 3 i samme seksjon....!!! Ikke nok med det men 3 måtte bort, helt bort faktisk og ligger nå under en stein et sted og sliter!!

Det er mye mer her altså, og 3 har en del å svare for sånn jobbmessig. Poenget er bare at så lenge 2 og 3 var kjærester var det ingen som turte å si noen ting. Så fort forholdet var avsluttet kom alle udugeligheter rundt 3 opp og da var det ut på dagen!! Vi snakker om voksne mennesker. Mennesker med høy og lang utdannelse. Mennesker som sier til meg at jeg må være klar og tydelig, bruke min styringsrett, vite og vise hvor skapet skal stå, OG ta hensyn til de menneskelige aspekter selvfølgelig. Joa, "go'dag mann økseskaft"

Og jeg som trodde sjefen over alle sjefer var Asgeir!!


Ingen kommentarer: