onsdag 8. august 2007

En dag...

En dag ble jeg så inspirert og lattermild av dette utsagnet:
  • "En dag skal jeg huske å drikke kaffen min før den blir pisselunka, det gleder jeg meg til" :)
  1. En dag skal jeg lære meg hvordan jeg åpner opp et pc kabinett
  2. En dag skal jeg ikke gjøre noe annet enn å lese i en bok uten at det bryr meg det minste at jeg ikke gjør noe annet hele den dagen
  3. En dag skal jeg huske å ta på hansker før jeg luker
  4. En dag skal jeg ikke være forbanna på at jeg ikke forstår teknologi som ikke fungerer
  5. En dag skal jeg gjøre rent hele huset på en dag
  6. En dag skal jeg ikke planlegge for morgendagen
  7. En dag skal jeg finne minnepinnen og nøklene mine
  8. En dag skal jeg få noen til og ordne på garasjedøren min slik at den åpner seg helt og jeg slipper å bøye antennen på bilen hver gang jeg kjører ut derfra
  9. En dag skal hodet fokusere sammenhengende fra 08 til 15.30
  10. En dag skal jeg bli glad over at singelen jeg bestilte til gårdsplassen i våres kommer
DET gleder JEG meg til! :)

Ingen kommentarer: