søndag 12. oktober 2008

Dagen i dag

Går det an å ha blåmerker inni seg? Da jeg våknet i dag var jeg helt sikker på det. Føler meg skambanka for å si det mildt, men ingen har lagt en hånd på meg. "Litt kroppsarbeid har aldri skadet noen" sier min far, men det har det. Det har akkurat skadet datteren hans. Jeg har skuffet, trillet, tømt og skyflet singel og er på nåværende tidspunkt i seng med varmebehandling i nakken, oppbygget med 5 puter. Det skal sies at jeg har kommet meg ut på kjøkkenet og brygget meg en nydelig kopp kaffe som jeg har her ved siden av meg, helt for egen hjelp, så jeg lever nok over :)

Huff jeg har visst fått et par blåmerker i brystet også, men det skal ikke snakkes om. Da skal man slå av, koble seg fra og ikke si noe om noe. For da går de bort av seg selv sies det, jeg lever nok over det også.

Ingen kommentarer: