mandag 7. januar 2008

Boktrening



En bodyflex ser ut til å være tingen for et bokklubbmedlem

Som ivrig bokklubb innmelder samt utmelder fikk jeg nå en forespørsel fra Bokklubbenene.Tipper den er i alle postkasser om dagen.
Vel og bra, det er ikke bare utviklende men også kos, avslappende, beroligende, spennende etc. å lese.
Der er vi nok helt på bølgelengde, bokklubbene og jeg.

MEN hva gjør alle disse andre artiklene i en bokklubb? Her kan man
både pilatesball med instruksjonsdvd, mp3 spiller, vekter treningsstrikker og en super vannflaske!! Håndklær har de også å tilby deg, samt sengentøy og en en veske. Riktig nok designet av Unni Lindell, men det gjør det vel ikke mer "lesverdig" av den grunn.

Ved en
nærmere titt på bokklubbenes web side fant jeg også et ullundertøysett i blått for kun 198,- Det er tydelig at bokormer nok trenger å bevege seg mer tror jeg.... Er jeg på sporet av noe?

Ingen kommentarer: