torsdag 4. september 2008

Hun flytter ut igjen

Hun har bodd på ulike steder mens hun har tatt videregående denne jenta så jeg er vant med at hun flytter tilbake til meg hver sommer. Det er godt når hun kommer hjem, men nå var det enda bedre da hun flyttet ut :)Jeg spøker samtidig som jeg mener det. Er man 19 så trenger man noe for seg selv. Det gjør mor også phu!!

I går var jeg og inspiserte "palasset". Hun har fått ny sambo og de to frøknene skal altså bo, jobbe og studere sammen. De har leid en leilighet i en bygård... i underetasjen. Det var ganske stilig der med hvite murvegger og mørke tregulv. Men når man begynte å se litt etter i krokene var det skikkelig skittent, rått og kaldt. Dvs jeg trengte ikke se nøyere etter heller bare kastet et blikk ut i rommet så var i grunnen det observert :) Dere vet; det kritiske mammablikket.

Vel det var bare å komme seg ut, få kjøpt inn litt vaskesaker og sette i gang. Trodde de! Jeg spanderte kost og klut samt litt mat på stakkarene, og reiste hjem til mitt deilige hus :)

Ingen kommentarer: