torsdag 25. september 2008

Nyheter igjen

Min vakre lillesøster har meldt at hun ankommer meg i oktober. Det skal bli flott. Hun er en gledesspreder med skikkelig ståpå humør. For uten å være lærer er hun også treningsnarkoman, mor til to små og en stor, husarbeider til tusen og en sunn matlager! Det kan jeg trenge merker jeg :)
Men nå er hun nok litt redusert stakkar, for for tiden befinner hun seg ofte liggende rundt doskåla med kvalmen helt oppe i drøvelen. Ja, hun er gravid igjen og vi er glade og redde. Det gikk jo ikke bra sist gang og det var så tøft for henne. Jeg ble så glad da hun fortalte at hun var gravid igjen og lykken kunne kjennes helt ut i tærne da hun sa at det var to!! :) Tenk TO! Da blir det nok travelt og hun er så langt borte fra resten av familien sin her nede på østlandet :(

Det skal bli deilig å få pusle litt rundt henne nå. Kom å få kos du lillesøs... vi er så glade i deg!

Ingen kommentarer: