søndag 14. oktober 2007

En helg er over

TAKK
En helg er over. Jammen går det fort! Skulle så gjerne stoppet tiden, men det går vel ikke denne gangen heller.

Snart hjemme. Midt ute på fjorden. Tankene snurrer og de er gode :)

I morgen er det jobb og ”nye muligheter” Ser fram i mot en drømmeuke med alle friske og raske på jobb. Med klart blikk og gode tanker. Jeg tror det kommer til å gå bra!

Selv har jeg ingen store møter jeg skal på denne uken. Det betyr at jeg kan få arbeidsro og konsentrasjon rund eget team. Håper å få ryddet en del på kontoret for jeg drømmer jo om å pusse opp!!! Da må masse gammelt skrot og papirer ryddes bort og makuleres.

Har også planer om å få satt meg med budsjettet, og få oversikt over hvordan vi ligger an nå før juleinnkjøpene og avslutning av året. Ingen vits i å sitte igjen med penger iallfall.

Håper alle får en like fin uke som jeg har tenkt å ha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håper uken blir bra :)