søndag 16. september 2007

Klining og kviser

Jeg har det med og stadig befinne meg på ferge over fjorden mellom Engelsviken og Tønsberg. Vanligvis er disse turer rolige og helt anonyme. Jeg sitter som regel med en bok eller jeg dupper litt av. Denne gangen hadde jeg hverken bok eller fikk sove. Noe fanget nemlig oppmerksomheten min. Først bare som en skygge i øyekroken. En av guttene som jobber ombord var ny for meg og jeg registrert at han sikkert hadde kjæresten sin med på jobb for han var borte og nusset på en jente som satt der. OK tenkte jeg så søtt da.

Men når billetten var løst inn og folk hadde satt seg, la han seg i fanget hennes. Der startet de en spyttdelingsgreie sånn rett i øynene på meg! Da var det ikke så fryktelig søtt lenger syntes jeg. Nei, jeg får prøve å sove litt her tenkte jeg og lukket øynene. Men det gikk liksom ikke. Jeg MÅTTE titte opp og da var det nye stunt som ventet. Nemlig kviseklemming. Begge to drev å klemte ut innhold fra huden i ansiktet på hverandre! Hva var dette for noe???

Ante virkelig ikke at 40 minutter kunne vare så leeenge!

2 kommentarer:

ithil sa...

Æsj. Æsj. Æsj. Æsj.
Klemme ut hverandres kvise?! :S

Anonym sa...

uhm, det går da grenser :/