søndag 25. november 2007

I'm back!

Så var man tilbake på stepmaskinen etter nesten 5 mnd ferie fra svette, flotte kropper og MTV på store skjermer. Etter to meldinger og en oppringing fra Family sport om hvor høyt jeg var savnet, og at jeg for all del måtte spørre om veiledning, tok jeg fram treningstøyet mitt fra lengst inne i skapet.

Vel det skal vel ikke stikkes under en stol at fraværet av fysiskaktivitet har satt spor og at det nok er den største grunnen til at jeg igjen tar fatt. I min alder kommer liksom tegnene så fort :) Så med et håp om at gløden skal komme tilbake dro jeg meg etter håret til "Gymmen" (Jeg har vel streng tatt ikke råd til å være støttemedlem lenger heller :)

Med mp3 spilleren i bh'en og flaske med drikke rett ved, var det bare å legge i veg på tredemølla. Etter 30 min med alt fra rask gange til spurt var jeg våtere enn vannet jeg hadde på flaska mi. Vel, det var søndag og bare en håndfull med folk som trente rundt på de forskjellige apparatene, så det fikk stå til at man så ut som en gris klar for slakt! Så var det å henge rundt i apparatene. Man tok hele kroppen selvsagt, har man først dratt seg til studioet er det ingen grunn til å sluntre unna.

Det var nokså deilig når jeg sto i dusjen i stad, men allerede nå 4 timer etter kjenner jeg at det kan bli vanskelig å fungere normalt i morgen.

Ingen kommentarer: