mandag 31. desember 2007

Se framover

Tid for oppsummering for mange. Tid for å se framover for andre. Hva kan 2008 bringe?
Mye kan skje.
  • Renten kan gå enda mer opp feks. Fikk brev fra banken i dag, hvilket nummer i rekken av renteøkninger har jeg sluttet å telle.
  • Bensinen kan med stor sannsynlighet bli høyere, jeg går for 13 kr!
  • Lønnen kan sikkert holde seg på samme nivå. Ingen grunn til økning i de kvinnedominerte yrkene, er det vel?
  • Strømprisen bør med fordel økes, for det pleier den jo å gjøre på vintersiden.
Penger, penger, penger. Ja, men det er jo det man lever av, er det ikke? Men når det ser så svart ut må jeg finne noe positivt andre steder. Skal vi se....
Nei, jeg kommer ikke på noe.

Eller jo!
  • Jeg kan få beholde jobben min.
  • Helsen kan holde seg.
  • Venner kan bli.
  • Det kan bil en varm sommer.

Det er skremmende å se at det er de øverste punktene som er sikrest! HJELP

Ingen kommentarer: