fredag 8. juni 2007

Bare la humla suse

I dag er dagen! Jeg gleder meg. Hytta ligger helt ved vannet. Den er moderne og har stoooor veranda med spa og det hele :) Det har vært en hektisk uke, men nå er det bare å pakke med seg badetøy, shorts og sommerkjole! Hvitvin og noen kalde pils, boka mi og solkrem må også med. Værutsiktene er upåklagelig så her er det muligheter for total avslapping. Får hyggelig besøk på lørdag, vi skal nok snakke om livets mange finurligheter. Vi løser ingen verdensproblemer men kanskje kan vi gjøre det litt bedre for oss selv :) "Den gode samtalen" hva inneholder den? For oss to er det en del jobb. Det innebærer refleksjon over roller, holdninger, væremåter og relasjoner. Som livet ellers egentlig. Jeg lærer så mye om meg selv sammen med henne. Hvem er jeg sammen med andre, hvem er jeg for meg selv, min familie og min venn... Det ligger tusen spørsmål i luften, og ingen av dem har svar. Det er gode samtaler det!
Jeg har også min sønn med meg på turen, vi skal nok ligge på brygga å fiske krabber :) Drikke isvann og grille pølser :) Vi har har også gode samtaler. Viktige samtaler! Om jenter, kropp og rock. Å være 13 innebærer en god del tanker i sene kveldstimer. Om jeg har mange spørsmål har han enda fler. Han vil gjerne ha konkrete svar på mange av dem og jeg håper og tror jeg er til nytte for han. Jo, dette skal bli en fin helg...

Ingen kommentarer: