tirsdag 14. august 2007

Fender


Jeg må bare legge inn disse bildene av katten min :) Han er egentlig ikke min, men min datter sin. Det er en Britisk korthår. Hun fikk den i omplassering etter å ha lagt inn annonse på nettet. Den er 5 år og innekatt... Vel, den var innekatt til jeg skulle passe den for henne mens hun nå er en uke i syden. Den vil bare sååå gjerne ut. Står ved verandadøren og gråter liksom. Så jeg tenker at den vil få det mye bedre her hos meg. Med naturen utenfor stuedøren. Ikke på en liten hybel hos en opptatt frøken på 18! Jeg er en slem mor, som gjør dette, men en snill dyrevenn også! Vi har pratet litt om det da, og hun synes også det er trist for katten å måtte være inne når det er så tydelig at den vil ut. Men nå har jeg iallfall gjort så den blir enda mer lei seg om den ikke kommer ut! Vi får se hvordan det går.
Uansett den er bare flott. Litt overvektig, men på slanker´n















Bildene et tatt av Steinar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Britisk Korthår er så søte, syns jeg! Er denne veldig snill?

Smula sa...

Han er utrolig tålmodig, snill, kosete og lat :) Nå har han reist med datteren min, og jeg savner han veldig!