fredag 27. juli 2007

Best i test

Jeg er så fascinert av kjæresten min. Han er en sånn "gadget" type. En litt nerdisk fyr som selvfølgelig er opptatt av data. Han liker å lese tester av forskjellig utstyr for deretter å fortelle meg om det. Og stakkars mann, responsen er heller laber. For for meg kunne han like gjerne snakket hebraisk. Det rare er at han vet det, vet jeg ikke forstår, men i stedet for å slutte forklarer han bare enda mer inngående. Det er helt klart at han synes jeg trenger å vite alt dette. Ikke vet jeg til hva, men det må være nyttig for meg sikkert.

Jeg må være den kjedeligste partneren som finnes for han.... på dette området. Men han har bestemt seg for å ikke gi opp :) Og jeg.... vel jeg puster ut, ser på den deilige munnen som beveger seg, leppene som åpnes og lukkes etterhvert som ordene synges mot ørene mine. Han har noen små rynker i pannen som danser litt rundt og blir tydeligere når han forteller noe som er særdeles viktig. Noe med prosessorer og hovedkort og sånn.... Vet han hvor sexy han er tro?? Der han sitter og gestikulerer? Jeg har jo bare lyst til å hoppe på han der og da, men det tror jeg kanskje ikke han synes noe om, for akkurat da er det mye viktigere med, kjølevifter og sparing av strøm.

Jeg har prøvd å spore han av litt ved å forsøke og være litt kokett og vifte ekstra med vippene. Da kan det komme et lite smil og et raskt kort bittelite kyss.... jeg snapper etter pusten.... han er tilbake på "gigabiteram" før jeg får åpnet øynene igjen...

Hva gjør en stakkars dame da? Vel enn så lenge sitter hun rolig og nikker litt innimellom. Om hun klarer å følge med bare bittelitte grann kan hun prøve å skyte inn et passende spørsmål i ny og ne. Så må hun tenke at det garantert kjennes på samme måte for han innimellom :)
Best i test får han uansett av meg! :)

5 kommentarer:

Marte sa...

Søtt:)

Anonym sa...

Man er ingen skikkelig nerd uten teppebanker!

God du, klemz :D

Sorgenfri sa...

Ah, lett gjenkjennelige greier, hehe. Jeg pleier å slippe unna med at jeg en gang i blandt ser undrende og konsentrert opp til høyre og er helt stille, som om jeg forsøker å virkelig forestille meg hva han snakker om, for så å komme med et "ja... ja! Akkurat...!

Smula sa...

Ja, søte er vi :)

Teppebanker kommer man langt med sies det!

Ja det er viktig med sånne små bekreftelser innimellom... "sier du det..?" er også en god frase :)

Anonym sa...

Du er aller best i test, også den langvarige!

Du sover nå vakker, jeg koser meg med minner fra postene dine her, håper du våkner med litt mindre vondt i ryggen.