mandag 23. juli 2007

Høst

<span class=Rain">
13°/14°
<span class=Showers">
14°/18°
Light <span class=Rain">
13°/18°
<span class=Showers">
13°/17°


Sitter her og svinser rundt på nett. Ikke mye annet å gjøre..... værmeldingene er nedslående! Får det blitt mer elendig!? Som om dette ikke er nok, er jeg helt hjemme alene også. Alle de andre er bortreist og da lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Jeg kan dra til noen venner på camping, men har jeg lyst til det?? Nope.... Jeg kan derimot lese i min nylig innkjøpte trilogi Vargskinnet av Kerstin Ekman. Fikk de anbefalt her, og gikk like godt til innkjøp av alle tre. SÅ til tross for møkkavær og "aleneværing" kan det bli muligheter for deilige timer likevel... Jeg kunne brenne i ovnen. tenne stearinlys og drikke litt rødvin mens jeg leser.... For uansett gledet jeg meg jo til høsten hvor nettopp disse syslene står høyt prioritert :) Eller?? Uansett sommeren dette året er oppskrytt!!

Ingen kommentarer: