tirsdag 17. juli 2007

Flørting med kamera(t)

Etter påtrykk fra en god venn, kjøpte jeg meg et kompaktkamera for noen uker siden. Joda, det er artig med bilder. Men det er måte på hvor mye familiebilder man har brukt for. Denne Paparazzivennen tar masse bilder selv og er ganske god egentlig. Så jeg tenkte jeg kan jo begynne å ta bilder av ting jeg også. Vel... kremt, den som øver kan bli god eller noe sånt. Jeg forstår jeg har leeenge igjen med trening på området, men jeg har god tid :) Og det er masse å ta bilde av egentlig! Så gikk vi da, ned til sjøen for å finne gode motiver. Jeg med min lille Panasonic DMC FX12, og han med sine gedigne linser og greier på sin nyinnkjøpte Nikon D80! Nei, det er ikke mye rettferdighet her i verden! :) Jeg tok ca. 50 bilder og hva legger jeg inn på bloggen, jo et HAN tok av meg!! Det sier jo sitt.

Uansett, jeg tenkte å begynne med makro fotografering. Ikke en snile fikk være i fred på den stranden. Selv om bildene ikke ble noe bra på noen måte, ble jeg bedre kjent med kameraet. "Lørning by doing" som han sa han Dewey :)



Sorthvitt er også gøy! En glad amatør! :)




Ingen kommentarer: