søndag 13. mai 2007

24 timer gammel

Her er det nye tilskuddet på vår lille stamme :) Kom i går! Pusemamman kom med den på verandaen, da var den ikke tørr enda. Hun bar den rett opp i 2. etg. og inn på en bod hvor døren sto på klem. Der ligger de nå da, "Grynet"pupper og koser seg. Ikke helt etter planen dette her for meg men, sånn er det bare, så glad for nurket :)
Vårplanene må kanskje gjøres litt om på, må skaffe kattevakt og greier, det går nok :) Bildene er tatt i stummende mørke med mobil, så de er ikke så bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så søt!

Anonym sa...

Fikk mjauen din bare EN kattunge? Visste du ikke at hun var gravid?

Smula sa...

Ja, hun fikk bare en, men jeg synes hun har vært så hard og stor i magen dette døgnet og lurer litt på om det er flere der inne. I natt vekket hun meg og ville ut, hun har ikke kommet hjem igjen og nå er kl. 12.00!! Kan det gå så lang tid mellom ungene tro..? Kanskje de er døde, eller kanskje hun bare må vekk en tur, og at hun står på døra og vil inn til Grynet sitt når jeg kommer hjem fra jobb....
Jeg har hatt en mistanke om at hun var "svanger" men hun er langhåret og storspist til tider, tykk og god er hun bestandig :)