mandag 7. mai 2007

Tilbake igjen

I morgen er det første dag på jobb etter 5 mnd. borte. Jeg grugleder meg. Tiden har jo ikke stått stille selv om jeg har vært borte :) Det blir vanskelig å ta opp trådene igjen liksom, først må jeg jo finne dem(trådene altså.) Min plan er og ganske raskt ha medarbeidersamtaler. Jeg tenker at jeg på den måten får en del nyttig evaluering og oppdatering. Samtidig kan jeg komme til å få en rekke ting jeg må ta tak i... og det skremmer meg litt i forhold til at jeg framover bare skal jobbe 50% Medarbeidersamtaler forplikter jo, og skal følges opp! Vel jeg tar sjansen.... Så det første jeg skal gjøre i morgen, etter å ha vandret litt rundt på huset og snust inn atmosfæren :) er å "tenke ut" et spørre formular. Jeg må finne ut hvilke spørsmål jeg vil ha svar på. Hva som er ønskelig at personene skal reflektere over. Finne ut av hva som er viktig for oss. Hva jeg trenger å vite noe om...Hmmm, kanskje noen der ute som har noen forslag..?
Da tenker jeg på spørsmål som får oss til å samtale... ingen gitte svar, men et slags tankespinn...

Ingen kommentarer: