tirsdag 15. mai 2007

Alene i verden

Lille Grynet er for tiden helt uten sin mamma! Hun forsvant da hun skulle ut en tur her om natten. Jeg snakket med dyrlegen og han trodde hun hadde gått ut for å føde resten av kullet sitt. Det er snart to døgn siden og jeg våker om nettene, og reiser hjem fra jobb for å mate den lille. PHU... det er slitsomt. Men det går foreløpig greit. Den er god da :) der den kaver omkring på meg og leter etter pupp. Den er blitt flinkere nå til å ta flasken, men jeg er liksom ikke sikker på om den får i seg det den skal. I natt, da jeg endelig sov litt, har mamman tydelig vært her. Jeg så spor etter henne på verandaen. Typisk!! Nå håper jeg så inderlig at hun kommer i kveld, og at hun blir, så matmor kan få ro og ikke minst den lille kan få lære katteting av mamman sin.

Ingen kommentarer: