onsdag 23. mai 2007

Medmennesker

Jeg har en fantastisk venninne! Hun er av typen, fortell....!!
Hun liker å lytte, kommentere, utdype, begrunne, gruble, reflektere og undre.
Hun er opptatt av løsninger, men hun vil du skal finne dem selv.
Hun liker å stille spørsmål som ikke har konkrete svar.
Hun liker kaffe, på kanne.
Hun tenker høyt, relativt ofte.
Hun er sterk, hun er blåøyd, hun kan ri
-og hun er en utrolig dyktig leder.
Hun liker å sitte med bena i sofaen, hun har strikket mange kofter.
Alt som er vanskelig lærer hun av, alt som er håpløst snur.
Hun elsker bøker og blar ofte i dem.
Hun samler på papirer i hyller, permer, og på skrivebordet.
Det hender hun har briller på, men som oftest glemmer hun at hun ser dårlig.
Hun ler utrolig mye.
Det hender hun gir meg kort med gode sitater.
Hun kommer når jeg trenger henne.
Jeg er der når hun trenger meg.
OG, jeg holdt på å glemme, vi drikker øl og spiser boller :)
Takk A-G

Ingen kommentarer: